Sunday, September 28, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN
EID MUBARAK TO EVERYONE

8 comments:

Anonymous said...

hi *Selamat**Hari**Raya* to you too
bro bila nak open house hihihi

Farid silat

maberik said...

Salam Hari Raya, orang filem!

kamal said...

FAR - Open haus ini tahun tertunda... shooting sudah dekat... rumah aku adalah shooting location kitorang selama 5 hari... aku anak beranak akan tidur tepi jalan.... lepas shoot rumah aku pasti tunggang langgang, so ambik masa sikit mungkin hujung bulan ker apa ker... kita tengok lah camna itu pun kalau budget mengizinkan. Insyaalah.

MABERIK
Org filem hahahahah.... belum lagi... dan belum tahu jadi. hahahah

Pyanhabib said...

selamat hari raya di `dendang perantau' hah ha!
*meh, balik kampung bikin filim!

goboklama said...

salam Aidilfitri utk org jauh :)

Anonymous said...

Eh Kamal..ko kamal AD10 kan kan...astaga...its me la waty.. ur classmate dolu2 er..er X chemat hahahaha..hows life!!! xcitednya aku jumpa blog ko!!!

W@ty

Anonymous said...

aslkm.. mempelawa anda untuk vote di sini www.musicforum2007.blogspot.com. Trima kasih.

-ariapertama.

kamalariffin said...

sori guys... pen merah pecah gelas, jgn marah sebab lambat balas. Gua baru habis shoot. gila berat... ujian punyala tebal. Tapi insyaalah... nie penangan dunia apala sangat. filem penyembuhan the healer selamat disempurnakan dan dirasmikan oleh yg teramat mulia datuk paduka tengku tun pendekar Shah Rukan.

Maberik - selamat hari raya

Kepada yg empunya nama tersohor - pyanhabib hamba sanggup pulang ke gagang kalau tuan hamba menjadi pelakunnya

Goboklama- tak jauh lah... se klick away jer.

Waty - laaa hidup lagi kau ya... aku laa tuu mamat konsep sama seperti yg kau kenal dulu. selamat berjumpa kembali. contact2 yaaa

Kwan2 nantikan kehadiran The Healer penyembuh... sembuhan.... itupun kalu ada sakitnya.... kalau kena ruasnya... yg penting kalau jadi laaa